Monday, July 29, 2013

Brain Damage

Masalah besar aku sekarang adalah external hard disc buat hal
boleh detect tapi tak boleh buka apa2 file
tak boleh copy untuk back up
tanya kat low yatt dia charge RM1 untuk 1 gig backup
aku ada 420gig semuanya
gila ke apa 420 hengget?
now tengah bagi kawan opis aku tolong backup
today dia akan check
berdoa sangat2 harta dalam external tu boleh diselamatkan
harini jugak aku dah beli new hd 1tb untuk storage
tak mampu nak digest kalau aku kehilangan semua file dalam tu
MY WHOLE LIFE ada dalam tu
gambar2, video, kerja,
Semua lah
Gambar2 dan video hamza dari newborn
ngeri memikirkan kalau semua tu hilang
Sigh
kalau kawan aku tak boleh back up kan
aku akan buat jugak 400 lebih tu
asalkan aku dapat balik semua data dalam tu
adoi tension lah!

Tapi tengok muka anak ku ini rasa sejuk hati


























31 julai ni genap 11 bulan dia
Oh dear dah nak setahun!
belum update lagi progress 9 dan 10 months dia
will update once dapat all my data back
anyway lagi 10 hari Ramadhan bersama kita
make full use of it
Semoga kita semua mendapat keredhaanNya

3 comments:

BAIZURA NATASHA said...

Handsomenya pakai kopiah. Melting aunty tgk awak Hamza

cha said...

yry suruh kawan u dulu tgk boleh ke tak. kalau tak boleh jugak huhu terpaksa la melayang rm420 gilerr

alolo comel menantu i ni haha

Asz Miza said...

Kalau i pn tak dapat bayangkan kalau all the pictures, files etc hilang camtu je..mcm tab i aritu hubs i restore factory setting without do any back up..sudahnya semua gambar, video hilang camtu je. Bijak jugak hubs i ni.LOL