Wednesday, July 21, 2010

Would I Lie To You, Baby?


Restoran shanghai, klang



Semalam shana ada share ngan aku satu link ni
Promotion kat Restoran Shanghai kat Klang...
Agak menarik la bagi aku harga and makanan dia
lagi-lagi bila dia promote dengan tagline:
We are Pork Free - "Masakan Cina Untuk Semua Kaum".


Tapi yang comel tu
effort dia lah untuk make sure semua kaum
especially kepada semua muslim la
datang makan kat sini...
cuba korang tengok kat flyers dia ni





Ha nampak tak apa yang aku nampak?
Di tulis
" kami beli ayam daripada encik aris"






Gila kau siap promote supplier ayam lagi ni...
Glemer Encik Aris ni ha
ayat promosi dia berbunyi begini:

You may come along with Muslim friends or
business partners for a sumptuous meal as
the meat ingredients in all dishes are chicken supplied by
En. Aris.

Dia siap link kan nama encik aris tu...
aku pon click la nak tau sapa encik aris yang disebut-sebut ni...





nah kau terpampang muka dengan ayat pengakuan lagi

"Saya Mohd Aris bin Ngah 019-2303641 adalah pembekal ayam kepada AI Kopitiam."


Aku puji effort restoran ni...
bersungguh-sungguh dia make sure orang tak ragu-ragu nak datang
Maybe aku akan pergi nanti try...
Jom Shananeh?
ngeee




MY INTERMONOLOGUE:
Ramli Sarip - Kamelia

2 comments:

Anonymous said...

haha en. aris gk femes. mana muka tauke? tkde pun hehehehe. tapi restoran die cm tipikal restoran cina la wei. tk cantik ambient. haha ewah.

Nasir said...

effort dia yg agak over..membuatkan aku pikir byk kali pulak... dah cuba kari udang cozy house? hahahaaa..