Friday, July 23, 2010

Time is Wasting




My 8.00am dentist appointment got cancelled via sms at 7.38am
nasib baik aku baru keluar rumah
kalau dah sampai Putrajaya...
mau aku mengamuk lalu ambik cuti sehari

Yang kelakar tu punye la dia nak cepat agaknya
dia pakai sms je
pastu tulis pakai short form
ayat jangan cerita la memang tunggang langgang


"salam N Gd Morning appt dato/ datin/encik/puan
pd hari ini jumaat 23/07/10 tpksa dtunda
kerana DR cuti kecemasan. Mohon maaf N trima kasih"


so aku macam tak puas hati...
aku call la nombor tu (hp)
aku tanya bila appoinment baru
dia cakap
" nanti saya call semula ya cik,
saya nak sms patient lain ni"


aduhai
semua orang dia sms je ke?
bayangkan kalau aku ni elderly yang tak reti baca sms
tak ke haru.


syabas, klinik kerajaan.



MY INTERMONOLOGUE:
Tal Bachman - She's So High

No comments: