Friday, November 07, 2008

The Feast


cik pet & kodam

Last 2 Saturdays, I went to Yaya’s open hse at Bukit Indah.
She cooked laksa johor.
Sanggup aku tak lunch sebab nak pulun laksa johor die.
It was all good!


the heaven

The menu : Laksa johor , spaghetti Bolognese,
pengat keladi, kuih apam & biskut raya
Gile aku makan sampai 2 round
Perut aku pon kemain round la jadiknye kan...


The Host : Edex, Yaya & Kodam


Keluarga Ninja Boy: Andy, Suhara & Omari si Ninja Boy

Pasni tak saba nak gi makan-makan umah die lagik
sebab deria aku mengatakan bahawa tak lama lagi
die ade nak wat party2 ni…cewahhh
Agak impossible la kalau tak ajak haku kan.
Ye mama cepat2 la set date tuh ok ;)


Keluarga pinjam-pinjaman...tapi sgt seswai hoke


Yellow Mellow


imuda,awie & eric

Lepak umah die lame gakla..
Bayangkan dari kol 7.45 – 11.45 pm
Kalau umah orang lain...
mesti dah kena halau yeh yaya...ngee


bersama "bond" malaysia-andy craig


zainal baru sampai...fuad wat tak layan je



The troops


Sebenarnya malam tuh aku realized...
yang ramai kenkawan aku ni bermuke selebriti..
takdela serupe gile..
cume kalau dilihat2 tuh ade la sket2 kan...
Contohnye:

Edex : Afdlin Shauki / salihin



Yaya : Shila OIAM
(lagi obvious bile ko str8 rambut, mama)



Andy: Daniel Craig Bond 007
(wah memang melampau ni kan)



Suhara: Intan Sarafina



Zainal : Awie (pendek sket jela)



Raja : Imuda + shamsul ghaughau..
tapi ade ke org kate muke badrul muhayat..agak2 la kan
but kitowang suke panggil die donnnn...ngeee



Mawi : Eric casa impian (gile same dowang ni)



Fuad: Piere Andre
(mase die dtg umah aku...mak aku bleh tanye eh itu piere andre ke?
sah2 la kene kutuk pastu kan)



Aku??? haaaa cube korang pikir2
aku cam sape..
ngeheheheheh

5 comments:

Along said...

ape kerja ko nehh, obses sama artisartis ini :P

haha, gigih gile carik muka sama.

muka ko cam cam cam ala, pelakon tuh..ala yang berlakon tuh.. ah tak ingat nama dia.












ha, naema.

Zana Fauzi said...

naema mana ni? next top model tu ke?

Along said...

naema kawan butang dalam sindarela.

yaya said...

Ko cam naema pet, nak terburai usus aku baca komen tuh. kelakar siot.......

well frenzs, we will together again for the next party yeh!

Anonymous said...

mcm muka af2..