Tuesday, October 14, 2008

White Room


Dah macam Batman aku kat tepi tu kan


Congratulations aefa & hubby.
What a beautiful couple and wonderful wedding.
The reception at Dewan Tun Rahah,
Yayasan Tun Razak (I'll keep that Noted…heheheh)


pengantinnye belakang kitowang tuh

Gamba ngan pengantinnye x le banyak pun…
Gambar beriye je lelebih.
Maklumla lame da x jumpe kenkawan MMU ni…
They all look so different now…
Memasing dengan Gaya Yang Tersenderrrey...
It’s good to know that everyone is doing okay…



Gossip Girls versi kenduri kawen


Cam biase la bile gi wedding ni…
mule la terfikir2 kan...
But its ok My Dear Surfacing…
3 tahun berjauhan ku tunggu…
Inikan pula dah depan mata skang..
Worry not My Dear…
I’ll wait and bleed ;)



Innervision

5 comments:

Anonymous said...

Say hi to Shana for me, Pet!

shana said...

hehe hi syib. surprisingly we met everywhere in maya world.

Pink Marie said...

aku tgh tggu ni pet!

jgn lupe invite aku ok. kalo mau selamat. aku ni mafia terulung muahahaha...

onestopshop said...

korg! tenkiu very much for kaming n tenkiu for prezzie yg chumel tu!
nnt ko nye plak jgn lupa jemput aku k hehe

malik said...

aefa, congrats on your wedding..aku baru tahu today 18/4/2011.

all the best for your future..add me on FB..just type my full name..abdul malik ahmad..