Monday, October 20, 2008

Shana...You are 25!



The Birthday Girl

Akhirnya complete jugak cycle kitowang...
shananeh bulah-bulah...
you are finally 25 years old.
so jgn wat perangai-perangai x semiak ko tu dah yeh...



classic cheese cake & blackforest

No surprise or what, just a simple ritual for this little girl.
So next year we gotta plan something big la eyh?
of course engkorang la kene plan...
pasal birthday aku dulu kan..
yeye tak sabanye haku...ngeee



early that day we went to aefa's wedding
at menara tun razak..
pastu gi tukar baju kat umah neesa sesambil beraya la...
Then barula ke premiere ampang utk celebrate
besday si kecik ni.
Nothing fancy cuma beli 2 slices cake & makan nasi tomyam...
But it's the thought that counts i guess...
cause we really had a great time.



tangan misteri cube curik kek


hadiah untuk ko, cam biase la..
hold dulu la eh..
sape suruh birthday ko tgh2 bulan...
dan paling bes lepas raya lak tu...
harusla duit dalam bank aku tuh macam tak gembira je kan...
but i will buy u something la...
pasal ko dah bagi aku hadiah aritu kan...
(kes terpaksa ni..hihihihi)


nama je besday ko..tapi muke aku yang beriye

to shananeh ku,
i wish you all the best...
walaupon ucapan aku sgt cliche...
but i really mean it.
i hope our friendship will remain till the end of time...
cuz u are one of my bestfriend...
the first person i talk to at YM everyday...
without you...
i'll be damn in the cube kebosanan & kesengalan;)


Officially 25

shananeh,
i know that you can be what you wanted to be...
just keep on believing...
what's important is the effort & enjoyment of doing it
you know who you are
and i know that you can make it happen


sempat lak manja2 couple adik beradik ni...

semoga segala yang kita cita-citakan...
yang kita cerita-cerita kan through YM itu...
Bakal menjadi kenyataan ;)
Happy 25th Birthday dearest!


Innervision...PO!

2 comments:

rusanna said...

thanks for the bday treat pety n neesa misae. it's sure always fun get to hang out ngn korg yg ketua2 tak semiak. haha ok this is touching also. thanks tho ape kapel adik beradik ni. cis!

.:fara:. said...

how abt my b'day?

yeah..yeah...

understood...