Friday, November 15, 2013

Random


























so true!!
aku gelak gila tengok ni
ramai pulak dok share kat IG
This week memang busy
ada 5 reports, ganti bos masuk meeting
ada 2 event upcoming
this week I wish I have more time
tapi tetap nak balik pukul 5 tepat takmo keja lebih
haha
tapi dalam busy ni khatam gak stalk blog orang 

aku nak update pasal hamza 12-14 months
tapi nanti lah sebab aku ni suka cerita panjang2 with pictures
so jadinya tak siap2 entry tu

aku tak sabar nak tunggu bulan 12
sebab nak settlekan event besar pastu boleh amik cuti seminggu wahh
cuti aku ada 7 hari lagi ni
cuti kat sini banyak wey...aku setahun dapat 28 cuti ke apa ntah

aku suka tengok blogilates ni
Thanks tina bila u share ni rasa macam ada harapan nak kurus balik
tapi ntah bila aku nak start buat ni
neverending house chores 
but it give me a glimpse of hope yang aku boleh kurus walaupun tak pergi gym
Oh how I miss my Lynyrd Skynyrd and Black Sabbath T-shirt
Bila gemuk ni buat aku tak suka amik gambar
explaining why my IG penuh gambar Hamza je

aku jumpa Honest Trailer  by screen junkies kat youtube
serius lawak gila weyyy
dia review filem2 dengan cara paling honest sekali
please, watch it
it will make your day
kena ceramah 3 jam sama bos sampai jadi tepu
bila tengok honest trailer ni terus riang gembira alam ria cuti sekolah
ni salah satu favourite aku


spot on!

Came across this PSA dekat facebook
I really really like it
Heartbreaking
but successfully send a powerful message to parents out there
including me


Never ever take our children for granted
never ever leave our children out of sight
yang aku observe biasa kalau anak sorang kita masih alert
tapi bila dah ramai, kita akan mudah cuai
opportunist akan ada di mana-mana
bila letak anak dalam stroller masa shopping always make sure stroller kita pegang
never let it go
make sure buckle up anak kat stroller
kalau tak, senang je dia nak angkut anak kita sekelip mata je boleh hilang
kalau keluar berdua je dengan baby kena sentiasa pandang kiri kanan
tapi kalau nak jadi, akan jadi jugak kan
semoga anak kita semua sentiasa dilindungiNya

eh dah nak pukul 5.00
Hello Weekend :)

No comments: