Tuesday, September 17, 2013

Thanks For The Memories


Hadiah yang hamza dapat masa birthday dia.
Love love love all of it!
Thank you aunty and uncle yang bagi hadiah kat hamza
tak payah dah beli toys dia sampai end of the year hahah
semua ni aku  letak kat bawah berlonggok kat tepi rak tv

tiap hari aku keluarkan 4 jenis mainan bagi dia layan
biasanya attention span dia kat mainan tu paling lama pun 10 minit je
but yang penting dia nak main walaupun kejap
aku perasan hamza suka benda yang macam kertas (buku, flashcard)
dia paling high bila aku bukak buku popup chick tu
bukannya apa sibuk nak tarik sampai koyak..ngeee
benda yang boleh pegang macam remote, senduk
and benda yang ada bunyi and lampu
I guess all baby the same kan

aku dah beli storage box kat carrefour yang ada design schooldbus lah macam2 tu kan
aku pilih design wagon bus  memang besar and puas hati siap boleh duduk atas tu
mula2 ingatkan RM50...
sekali baya RM39 je double happy ummi dia
eh pastu ayam kat carrefour semalam sekilo 5.90 jeee!
haruslah beli 2 kilo kan
ok that's so makcik makcik of me
pasni aku nak beli some stuff at ikea supaya ruang tu nampak sedap mata memandang sikitla

semalam baru redeem hadiah photoshoot kat ipstudio.
masa tengok kat viewfinder pun rasa macam oh my ...lawanyaaa dia amik
tak sabar nak tunggu gambonya haa...
milad oh milad kau janji ngan aku nak email malam tadi
mano nyaa
tak sabar makcik dah ni
anyway thanks cik hazz merasa saya ambik gambar hamza di studio :)

3 comments:

cha said...

banyaknya hadiah hamza dapat. semua best best hee

BAIZURA NATASHA said...

Untung Hamza. Untung ummi hamza jugak, takyah beli menan dah utk 2,3 bulan ne. (Ye lettew)

Hazz said...

Semua hadiah best2. Ada guitar dengan drum. Boleh jamming dah tu. Hihi.. ;)