Friday, October 25, 2013

Dear Zachary

Tiba-tiba aku teringat dokumentari
Dear Zachary: A Letter to a son about his father
cerita ni aku tengok way back before kahwin
Tentang this guy, Andrew Bagby kena bunuh dengan girlfriend dia yang saiko
and then makbapak andrew dapat tau girlfriend dia tu pregnant
so they have to be nice to the lunatic to make sure the baby is fine
docu ni kawan andrew buat supaya dapat bagi anak dia tengok nanti as a memory la
Masa aku tengok tu time lunch panjang kat office macam arini
macam-macam perasaan aku
marah-sedih-kesian
nangis
nangis lagi

Bila dah ada anak ni aku cuba tengok lagi sekali
aku nangis lagi
tak mampu aku tengok
emotionally exhausting
kalau hati tak kuat jangan tengok

kalau rasa nak tau boleh tengok
But trust me, you will cry.

























DEAR ZACHARY

No comments: