Friday, April 15, 2005

INNERVISION


This post is specially dedicated to Innervision..
you know who you are.
Sambil aku taip ni aku sgt sedih actually.
Dah menangis dah pon. Tak sangka dah 4 tahun kat sini..
dah nak habes dah..dah nak berjauhan nanti.

Aku rase macam aku baru je kenal korang.....
Aku masih terbayang muke pendiam NEESA waktu first aku

masuk hostel hb4 a3010 tu..
muke anak manja..hhehe..


and muke serious NIDA macam sombong gitu
tapi bile kenal ya ampunn sangat klaka banget ko ni.


muke frenly SHANA yg aku tgk macam budak form 1 je masuk MMU ni...hihihi.
"hye saya ruzanna"....

Pastu kite pindah lak Cyberia a1-0-5..jadi housemate....
That time we really know each other..dig in more into ourselves..
learn who we are.....The best time is when kite
wat project MPM wat vid love me butch....
Sampai skang lekat name innervision kan.
and when lecturers called us wif different names such as
"Geng Tape Itam" by En Erwin
sebab grup kite je gune masking tape warna itam mase submission....
And En Norman panggil kita geng gangster..
still remember guys :)...
Those were beautiful days kan..
then kite masuk gamma masing2 pilih major.....

SHANA yg paling lain sebab amik DM..But we're still dat close......
Nuthin can get in way of our friendship.....
And until this final year...
we remain bestfriends..malam2 ajak NEESA gi makan
roti canai kt putrajaya..
agak2 nak makan sedap gi warisan..
agak2 nak jalan2 gi mid belly...

NEESA who always think bout other ppl than herself,
who will do her best to help me in any way..
who I share my lifestory with..yg suke menjerit
and lagging bile org panggil..hihihih.....

NIDA who seems serious but sarcastic and lawak
die mmg gilebabeng lawak tak ingat..
Who help me find the software even die tgh busy...
Who sing with me malam2 bile tensen and we hit that
high note song "I have nothing" by whitney houston..hahahaha.......

SHANA..yang manja gila and the sweetest friend who
always kacau aku kat hello mintak gamba2 baru dia
sebab nak upload..hahah..
who drive me to Mines bile nak repair pc yg jahanam
last menet nak present....
Who donlod lagu hiphop dlm pc aku..owh plis shana..
and also share lagu2 best jugak ngan aku..

I just want to tell three of u..NEESA,NIDA and SHANA.....
U are the most wonderful,bestest caring bestfriend i ever had..
we've been together ups and downs..who be there when i need utmost..
who never leave me when i'm in bad day...
who always advise me if i do wrong....
who laugh wif me even i make stupid unreasonable jokes....
who cry wif me when i feel so low lower than low.....
who stay wif me when i'm sick even when i got a nice bed and
u sleep on the hard uncomfortable chair......
Who tell me the truth and never play talam 2 muka with me......
who be MY BESTFRIEND all these while helping me
and making me happy.

You guys are UNBELIEVABLE....the sweetest thing in my life..
and note that we will always be bestfriends always.
Even kalau kita jarang2 jumpa nanti.....
All of the memory will always keeps me remembering u in the
deepest place in my heart.

For this aku nak dedicate lagu UNFORGETTABLE
kat korang gak in bestfriend way because you guys
deserve the song too...
You all are unforgettable to me in every way.
Love u so much!

1 comment:

Anonymous said...

Ko kate aku besfren ko..tapi apsal muke aku nampak setengah je weii..ini tak adil! Aku nak ko letak gambar solo aku wei..