Wednesday, August 06, 2008

Free Bird






Tomorrow I will be leaving on a jet plane
(cam armageddon lak eh) to SARAWAK!
I'll be there from tomorrow until next tuesday...
selama 6 hari la aku akan sakan.
I am super eksaited cuz of the following reasons:

1. Nih first time aku naik kapal terbang ..
ah ah ye..jangan gelak, jangan kutuk.
aku memang jakun lagi sakai apabila
akhirnyaaa
dapat jugak aku naik plane..walaupon gi sarawak je...heheheh
airasia je lah ye..
MAS mahe bebenor.


2. Selalu just hantar my surfacing je gi LCCT...
skang dengan haku-haku berlepas same..
eh ni masih kes aku jakun naik kapal terbang eh..
tuhla aku da bilang aku sesangat eksaited!
Nanti aku menjalang kamera byk2 dalam plane tuh yeh.


3. Nih KONVO Laki haku..
yee..my surfacing officially graduated from UNIMAS in CINEMATOGRAPHY.
Plus result die agak memberangsangkan lagi terangsang.
Congrats my dear, u really deserved it!


Pilih-pilih mane korang berkenan..asalkan bukan laki aku sudah...


4. Merase la aku pegi bercuti jauh dari KL. Ni paling jauh pun kelantan..
itu pun keje la yang baru aku merase berjalan...
Kiraan jarak pon pakai batu nautika taw..
tak mainla kilometer-kilometer ni...ngeeehehehe


5. Manela tau sesambil jalan kat kuching tuh
terserempak lak ngan si JASON BROOKE,
piut kepada sir charles vyner brooke tuh kan..
walaupon tak taste ngan haku...
tapi hensem ya amat tuh..
ala-ala backstreet boys gitu.


jason brooke : ni kalau dah siap bleh bawak
lagu one republic tak?
tok batin : jgn kate one republic, aku goreng
black sabbath kang baru ko nganga..
extra-extra : huii ganeh tu tok..
saya pon dengar ekamatra je!



6. Dapat jugak aku holiday-holiday same my surfacing..
once in 7 years ni!
Paling jauh aku gi ngan die pon Putrajaya je..
nak gi genting highlands dari 4 tahun lepas plan...
tak penah la jadik...
Hopefully this will be a great moment for both of us...
a walk to remember la...ngeeee


nanti haku cubelah pose ala2 before sunset kat waterfront kuching tuh ye...


7. Ni first time aku gi sarawak!
sesape nak kirim gambir sarawak jangan malu2 sms aku ye..
jangan risau aku takkan kecow kat orang lain..
aku letak muke pixelated pengirim kat blog ni je nanti...heheheh


so hope you guys have a great weekend...
i know I WILL!

2 comments:

Pink Marie said...

woh g swak!
swak belah mana?

pegi la cultural village. bes!!
ko jgn buat lawak pasal tok batin tu, dia mmg selamba goreng GNR kat aku.
bwk balik ikan ape tu yg buat pekasam tu. bwk seko ok.

kemsalam kat abg pilot.

Along said...

alolololo~~

sgt chumel lah anda neh.
jangan lupe jalangkan kamera anda sejalang-jalangnye hokehhhhh =))
kalo bleh, dgn steward2 dia skali nanti,hihi.

congrats to ur surfacing too!!
wah, konfem bunge rafflesia ko tadah kat dia nanti ek?
haha.

happy holiday togeder-geder lah both of u!
comel-lah!!

why i kenot stop smiling neh?
WHY?

so happy 4 u lahh!!!



p/s - eh, dalam byk2 calon kecuali laki ko tuh, yang mana nak sesuai dengan aku, agak-agak ko lah? *soklan wanita gatal* hahahaha~~