Wednesday, May 21, 2008

si kodam







saje letak gamba si kodam ni.
die ni baru baik demam.
aritu dtg umah pon dendiam je.
tapi sebenarnye si kecik ni suke gelak.
same je cam mak bapak die.
tgkla gamba tuh suke sangat kalau aku dok gomol2 die.
hihihihih.
best sangat ade anak lelaki...opss!
bile nak jumpe danial ye ;)

5 comments:

yaya said...

danial...... tau takpe.... cepat ckit buat keputusan kawin tu, pastu produce la si danial tu jgn nak rancang2 plak! yg penting gambar yg last tu tag line paling sesuai ialah "ibu gembira, anak suka" :)

yaya said...

danial...... tau takpe.... cepat ckit buat keputusan kawin tu, pastu produce la si danial tu jgn nak rancang2 plak! yg penting gambar yg last tu tag line paling sesuai ialah "ibu gembira, anak suka" :)

pet said...

hahahahah...salah laa.."godmother gembire, anak teruja!"ahahahah...tak layak jadi ibu lagi la katakan..huhuhuhuh

along said...

wah.
danial.

wah.
terlebey sudahh!!

hehe.
u'll b a good mommy, with all this godmother-thingy helping u along the way ;)

zuhairy hashim said...

dah boleh2 dah tu kawin pet..bile lagi?