Thursday, August 19, 2010

Old Days


Innervision - Original line up


Tetiba aku teringat zaman-zaman kat MMU dulu
bes je takde nak fikir pasal keja, bangun pagi,
mrr2 jammed, petrol naik...
duit

kalau pasal duit pon....
cume duit makan, tambang bas, prepaid and dating...
dahla duit mak bapak bagi
rm70 seminggu tu memang boleh survive siap boleh tengok wayang
skang banyak tu...
cukupla untuk minyak keta aku ngan tol je untuk seminggu

apa yang kene buat cuma pegi kelas, belajar
buat assignment, exam
pastu make sure dapat degree
Those were incredibly fun and crazy days




ye, kami memang macam kurus sikit dulu


so teringat pulak kalau masuk lecture hall
lagi-lagi kelas bosan macam media law ke
atau mende2 mengarut yang lain
tangan sibuk dok menulis

bukan tulis note...
tapi sibuk chatting versi manual sama neesa atau shananeh
bila tengok balik buku note...
aku tersenyum sorang sorang


ye, kami memang suka berborak secara menulis time kelas



sebab zaman tuh yahoo messenger paling best
jadi apply secara manual....pastu baru la ada era friendster
(oh kesian account friendster aku dah tak boleh login)



Sorry sa,
aku post "archive chatting" kita ni...
tapi takpe aku censored nama-nama yang ko sebut tu...
hahahaha

hadoi masing-masing memang tak semiak.
alah korang pon mesti ade buat gak kan?

alamak tetibe aku teringat lagu kegemaran neesa
toby keith -I wanna talk about me.
serious...
annoying.



MY INTERMONOLOGUE:
Toby Keith - I Wanna Talk About Me

3 comments:

shana said...

hahaha lagu neesa mmg tk semiak.

anyway those were the days. hehe i had serious fun growing up with you girls :)

Zana Fauzi said...

Shana! Cipot!

pet09 said...

shana: serious fun up until now babe ;)

zana: sometimes tengok old photos jadi depressed..hahaha