Thursday, October 29, 2009

Paranoid


ikan siakap stim, butter prawn, tomyam seafood



Last week pegi makan kat satu tempat rahsia neesa misae
a very nice seafood restaurant
although at the beginning aku ngan shananeh cam
"biar betul si neesa ni"


muke x saba nak makan


"jangan risau ramai melayu makan sini"- neesa




tu dia makanan dah sampai..


kerang rebus yang sedap


tapi bila nampak ade 4,5 table melayu kat situ terus rasa ok
bila makanan sampai terus hilang segala kepelikan
pergh memang berbaloi-baloi



tangan sapa la yang cepat je amik ni


tu dia makan tak pandang kiri kanan

ikan siakap stim die memang sedap gile..
tak rase limau cam melayu wat..more kepada cili pedas2
butter prawn memang terbaikk
tomyam ala2 thailand amat memuaskan hati aku
cakoi goreng die sangatla sedap dan rangup
sampai tak sempat nak amik gamba



bekas bekas belasahan


nak makan lagi ye shananeh?

siap bebudak ni nak repeat makan this week
nak makan crab la pulak
tapi agak-agakla belum gaji ni kan


shana tersenyum puas makan seafood

overall aku memang suka makan kat sini sebab
sedap,segar, bersih
tapi yang tak tahan...
bile aku nak masuk and bangun nak keluar
hampir separuh orang dlm restoran ni memandang aku...
jgn la auntie..uncle..
saya pakai tudung tapi saya pon mau makan seafood juge...
ngeee


hari ape nak makan crab ni weyy?



MY INTERMONOLOGUE:
Smashing Pumpkins- tonight tonight

2 comments:

zulkarnainazhar said...

weiii..aku pon nak gak butter prawn...waaaaaaa:(

.antu. said...

slambe je akak ipar tak ajak adik ipar yuh yg kiut nih?!