Tuesday, November 25, 2014

Away

November memang bulan yang amat busy
kerja banyak gila nak settlekan sebelum tutup buku
aku pulak mesti nak amik cuti lama hujung bulan 12
so kena settle macam-macam

last week aku pi Jakarta ada sesi brainstorming
will blog about it later
When I mean later it could be next 10 years
ngeee

Anyway nak share
makcik ni datang office aku last month
so preparation memang gah gila
siap cat bangunan kau
punya la nak menyambut first lady ni

bila tiba harinya we were suprised
she's so humble
takda banyak kisah sangat
so friendly
siap spend almost 1 hour makan relax relax sambil layan orang nak bergambor

aku tak cakap baru jumpa a few hours ko dah kenal orang tu
but aku dah banyak handle vvip sebelum ni
and turns out she's easy

Buat aku terfikir sometimes kita percaya sangat dengan apa orang cerita
apa yang keluar kat media sosial
sampai kita lupa and sama-sama sebarkan sedangkan kita tak tau betul ke tidak
mungkin betul, mungkin tidak
but who are we to judge?
Must always remember, she's a human being, a wife, a daughter, a mother
Wallhualam




1 comment:

Hana Soffelia said...

pet, makcik ni pun pernah datang kat tempat keje aku. Err, elok je sembang, takde kekwat ke apa. Entahlah. Kadang bila jumpa face to face dah sembang, rasa kesian plak org duk mengata dia. bahah